سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱ ساعت قبل

مراقب روابط حسنه ایران و پاکستان باشیم/ رئیس‌جمهور درپی گسترش روابط با اسلام‌اباد است

 مراقب روابط حسنه ایران و پاکستان باشیم/ رئیس‌جمهور درپی گسترش روابط با اسلام‌اباد است
تهران - ایرنا - نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان، ارتقای روابط تهران- اسلام‌آباد را دستور کار سفر امروز رئیس‌جمهور به اسلام‌آباد توصیف کرد و با تاکید بر مراقبت از روابط حسنه دوکشور، گفت: نمی‌گوییم با غرب روابط حسنه نداشته باشیم اما معتقدم باید پاکستان را به عنوان ظرفیت عظیم در همسایگی خود حفظ کنیم و آن را رها نکنیم.