برق ادارات کرمانشاه یک روز در هفته با هدف حمایت از تولید قطع میشود
کرمانشاه- ایرنا- برق ادارات دولتی استان کرمانشاه (به جز دستگاههای خدماترسان) در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان و کاهش ناترازی انرژی، براساس مصوبه کارگروه انرژی استان یک روز در هفته قطع خواهد شد.