اصفهان-ایرنا- پویش «مهر حسینی، نذر خون» با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و تأمین ذخایر خونی مراکز درمانی، از ابتدای ماه محرم در استان اصفهان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت. روز عاشورا نیز این پویش در مراکز انتقال خون اصفهان، خمینی شهر، نجف آباد، قهدریجان و شهرضا به طور ویژه اجرا میشود.