تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون جودو گفت: از سوی وزارت ورزش به ما اعلام شد ۶ سهمیه (۳ مرد و ۳ زن) برای حضور در ناگویا داریم. میخواهیم در سبد مدالآوری کاروان ایران باشیم و نظر نهایی در خصوص تعداد نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی با سرمربی تیم ملی جودو (رشاد ممدوف) است.