فشار نامیبیا بر آلمان؛ برلین باید هزینه جنایات استعماری خود را پرداخت کند
تهران- ایرنا- بیش از یکصد سال از نسل کشی بومیان نامیبیا میگذرد، اکنون رئیس جمهوری این کشور از دولت آلمان خواسته که نه تنها مسئولیت تاریخی خود را بپذیرد، بلکه برای جنایاتی که در جریان سالهای ۱۹۰۴ تا ۱۹۰۸ مرتکب شده است، غرامت پرداخت کند.