حضور زنان در عرصههای ملی باید افزایش یابد/ لزوم تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواد
تهران - ایرنا - معاون رئیسجمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای حضور بیشتر زنان در شوراها و عرصههای ملی باید تلاش شود و برای این مهم ارتقای سطح شاخصهای عدالت جنسیتی در تمامی کشور ضروری است.