تجمع بزرگ هیئتهای مذهبی قشقایی شیراز، صبح روز تاسوعای حسینی، مورخ سوم تیرماه ۱۴۰۵ از میدان شهدای شهر راز تا حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیهالسلام) برگزار شد. در این آیین، هیئتهای قشقایی با بر تن داشتن لباسهای سنتی در کنار دیگر عزاداران حسینی به سوگواری پرداختند و جمعی از مسئولان و مقامات استانی، از جمله نماینده ولی فقیه در فارس نیز در این مراسم حضور یافتند.