سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری ایسکانیوز / ۲ ساعت قبل

خودروهای سیار سوخت‌رسان در بندرعباس، قشم و کیش فعال می‌شوند

 خودروهای سیار سوخت‌رسان در بندرعباس، قشم و کیش فعال می‌شوند
استانداری و شهرداری هرمزگان با هدف کاهش صف‌های سوخت و تقویت زیرساخت‌های انرژی، طرح‌های متعددی از جمله به‌کارگیری خودروهای سیار سوخت‌رسان در بندرعباس، قشم و کیش، احداث ۹ جایگاه جدید بنزینی-برقی در بندرعباس و اجرای طرح توزیع ۱۵ روزه سهمیه سوخت در تیرماه را به اجرا در می‌آورند.