استانداری و شهرداری هرمزگان با هدف کاهش صفهای سوخت و تقویت زیرساختهای انرژی، طرحهای متعددی از جمله بهکارگیری خودروهای سیار سوخترسان در بندرعباس، قشم و کیش، احداث ۹ جایگاه جدید بنزینی-برقی در بندرعباس و اجرای طرح توزیع ۱۵ روزه سهمیه سوخت در تیرماه را به اجرا در میآورند.