دوشنبه / ۲۲ بهمن / ۱۴۰۳ - 10 February, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۰۶/۲۷

رضایت‌سنجی مشتریان هتل جاوید مشهد

رضایت‌سنجی مشتریان هتل جاوید مشهد
همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین ابزارهای بهبود کیفیت خدمات برای هر هتلی مانند هتل دو ستاره جاوید مشهد، رضایت سنجی مشتریان است و بسیاری از افراد برای رزرو اتاق نگاهی به رضایت مشتریان می‌اندازند و با توجه به سابقه و کیفیت هتل‌ها، اتاق موردنظر خود را رزرو و هماهنگ می‌کنند.