معاون بهرهبرداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از احداث و بهرهبرداری ۴۵ نیروگاه خورشیدی بر روی چاههای کشاورزی در شهرستانهای تحت پوشش این شرکت خبر داد و گفت: توسعه نیروگاههای خورشیدی در بخش کشاورزی علاوه بر کمک به رفع ناترازی انرژی، زمینه کاهش هزینههای تولید و ایجاد درآمد پایدار برای کشاورزان را فراهم کرده است.