رئیس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به رایزنی های انجام شده با جمعی از سرمایه گذاران برای احیای گروه ملی صنعتی فولاد ایران اعلام کرد: متقاضیان سرمایهگذاری، ورود به این مجموعه را منوط به اصلاح ساختار مدیریتی و عملیاتی، تعیین تکلیف واحدهای مزیتدار میدانند و در صورت فراهم شدن بستر مشارکت و حمایتهای هدفمند استانی و ملی، امکان بازگشت این واحد به چرخه تولید و تقویت اشتغال وجود دارد.