شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۱۰ ساعت قبل

کاهش شدت مصرف انرژی مهم‌ترین راهکار مدیریت مصرف در بخش صنعت است

 کاهش شدت مصرف انرژی مهم‌ترین راهکار مدیریت مصرف در بخش صنعت است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه کاهش شدت مصرف انرژی مهم‌ترین راهکار مدیریت مصرف در بخش صنعت است، گفت: برخی صنایع برای تولید هر کیلوگرم محصول، انرژی بیشتری نسبت به استانداردهای جهانی مصرف می‌کنند و اصلاح فناوری و تجهیزات می‌تواند نقش مهمی در کاهش مصرف برق داشته باشد.