مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه کاهش شدت مصرف انرژی مهمترین راهکار مدیریت مصرف در بخش صنعت است، گفت: برخی صنایع برای تولید هر کیلوگرم محصول، انرژی بیشتری نسبت به استانداردهای جهانی مصرف میکنند و اصلاح فناوری و تجهیزات میتواند نقش مهمی در کاهش مصرف برق داشته باشد.