نماینده ولیفقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه صداوسیمای مرکز زنجان باید به قرارگاه رسانهای استان تبدیل شود، گفت: رسانه استانی باید همه شهرستانها را به یک اندازه ببیند، از ظرفیت طنز و برنامههای گفتوگومحور بهره بگیرد و با نمایش چهره مردمی مسئولان، اعتماد و همبستگی اجتماعی را تقویت کند.