لزوم تجدیدنظر در حقوق و مزایای معلمان استثنایی/ ایجاد دوره پیش دبستانی تخصصی ویژه کودکان کمشنوا و ناشنوا
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به تحصیل بیش از ۳۹۰۰ دانشآموز ناشنوا در مدارس استثنایی و بیش از ۷۴۰۰ کمشنوا در مدارس فراگیر، از توسعه خدمات آموزشی ویژه از مقطع پیشدبستانی تا هنرستان خبر داد و کمبود نیروی متخصص، تجهیزات کمکشنیداری و مشکلات رفاهی معلمان استثنایی را از چالشهای اصلی این حوزه دانست و همچنین خواستار تجدیدنظر در حقوق و مزایای معلمان این مدارس شد.