همزمان با فرارسیدن یازدهم محرم، قلب زنجان بار دیگر با نام حضرت زینب(س) به تپش درآمد. از نخستین ساعات عصر امروز ، خیابانهای منتهی به زینبیه زنجان مملو از جمعیتی شد که آمده بودند تا در بزرگترین اجتماع یومالزینب(س) کشور، عشق و ارادت خود را به خاندان اهلبیت(ع) به نمایش بگذارند.