معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از آغاز فعالیت قرارگاه رصد و پایش مسائل اقتصادی استان خبر داد و گفت: این قرارگاه با هدف رصد مستمر وضعیت اقتصادی، پیشبینی چالشها، افزایش تابآوری اقتصادی و بهرهگیری از ظرفیت دستگاههای اجرایی و نظارتی برای حل مسائل اقتصادی استان، در قالب ۶ کارگروه تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده است.