گلایه از تلقی شدن فعالیتهای پرورشی به عنوان فوقبرنامه
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با ابراز تأسف از اینکه هنوز بخشهایی از بدنهی آموزشوپرورش، پرورشی را فعالیتی حاشیهای یا فوقبرنامه تلقی میکنند، گفت: یکی از دوگانههای غلط رایج، تقابل فوقبرنامه با متن برنامه است؛ درحالیکه تربیت و فعالیتهای پرورشی باید بهعنوان بخش جداییناپذیر از مأموریت اصلی نظام تعلیموتربیت تلقی شود و امروز وقت استفاده از ظرفیت گفتمانسازی، بازنگری در سازوکارهای مدیریتی و طراحی هدفمند فعالیتهای پرورشی است.