جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۱ ساعت قبل

حوزه منگشت صاحب تلویزیون می‌شود

 حوزه منگشت صاحب تلویزیون می‌شود
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون از راه‌اندازی صدا و سیمای «منگشت» خبر داد و گفت: این رسانه با هدف انعکاس مسائل، ظرفیت‌ها، مطالبات و اخبار چهار شهرستان حوزه منگشت فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.