همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان(ع) و در چارچوب پویش «نذر حسینی» با شعار «هر هیئت، آزادی یک زندانی»، استاندار یزد با حضور در آیین عزاداری زندان مرکزی این استان، مبلغ پنج میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داد؛ اقدامی که به آزادی ۱۰ مددجوی مالی و بازگشت آنان به آغوش خانوادههایشان انجامید.