معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کرمانشاه به برنامهریزیهای انجام شده برای افزایش جذب گردشگران خارجی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: طبق برش استانی برنامه هفتم توسعه، باید در پایان سال ۱۴۰۷ به جذب سالانه حدود ۷۰۰ هزار گردشگر خارجی در استان دست پیدا کنیم.