چهارشنبه / ۲۳ مهر / ۱۴۰۴ - 15 October, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۴/۰۷/۰۱

اهمیت کیفیت و طعم‌دلپذیر روغن‌های خوراکی برند برای گروه پرمصرف تهرانی

اهمیت کیفیت و طعم‌دلپذیر روغن‌های خوراکی برند برای گروه پرمصرف تهرانی
نتایج پژوهش قطب علمی کشاورزی ایران حاکی از آن است که فاکتورهایی نظیر کیفیت، بسته‌بندی، اورگانیگ بودن و طعم‌دلپذیر روغن‌های خوراکی برند برای گروه پرمصرف تهرانی اهمیت بیشتری نسبت به فراوانی محصول در بازار دارد.