رئیس بنیاد ملی توسعه پایدار گردشگری ایران با تأکید بر ضرورت شناخت ظرفیتهای داخلی و استفاده از مزیتهای تاریخی، فرهنگی و طبیعی کشور، گفت: ایران از ظرفیتهای بینظیری برای توسعه برخوردار است، اما هنوز نتوانستهایم این ظرفیتها را بهدرستی معرفی و از آنها برای ایجاد منزلت و توسعه پایدار استفاده کنیم.