معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان رئیسجمهور با اشاره به اینکه به دنبال تحقق طرح ۲۰ درصد استخدام نخبگان در وزارتخانههای علوم و بهداشت در سالجاری هستیم، ادامه داد: تلاش میشود تا فرآیند جذب سهمیه نخبگان در آزمونهای استخدامی دستگاههای اجرایی بدون آزمون و بر اساس انتخاب خود نخبگان انجام شود.