پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۴/۰۹/۱۷

تاکید شهرداری بر بکارگیری پساب؛ نیازمند هماهنگی بیشتر با شرکت آب و فاضلاب هستیم

 تاکید شهرداری بر بکارگیری پساب؛ نیازمند هماهنگی بیشتر با شرکت آب و فاضلاب هستیم
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه برای نگهداشت بهتر خاک و آب ناچار به توسعه هستیم، اما در مقابل با کاهش منابع آب مواجهیم،‌ اظهار کرد:‌ در یک تا دو سال اخیر موضوع استفاده از پساب را به‌طور جدی دنبال کرده‌ایم.