مدرسه تابستانه مجازی برای توانمندسازی معلمان ابتدایی فارس آغاز میشود
مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری دومین دوره مدرسه تابستانه بهصورت مجازی برای آموزگاران دوره ابتدایی خبر داد و گفت: این برنامه با هدف ارتقای مهارتهای تخصصی معلمان و در راستای آمادگی هرچه بهتر مدارس برای سال تحصیلی جدید اجرا خواهد شد.