جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۴/۱۰/۰۸

دستگیری اعضای یک باند سرقت سیم و کابل مخابراتی در بندرعباس

 دستگیری اعضای یک باند سرقت سیم و کابل مخابراتی در بندرعباس
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند سرقت سیم و کابل مخابراتی خبر داد و گفت: این افراد به وارد کردن ۲۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های مخابراتی استان اعتراف کرده‌اند.