آغاز فعالیت ادارات گیلان با دو ساعت تأخیر در ۶ تیر
با ابلاغ استانداری گیلان و در راستای اجرای دستورالعمل معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، کارکنان دستگاههای اجرایی استان میتوانند در روز شنبه ۶ تیرماه، در صورت نیاز، با حداکثر دو ساعت تأخیر و بهصورت شناور در محل کار حاضر شوند.