استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه انسجام میان دستگاههای قضایی، اجرایی و نظامی رمز ثبات استان در شرایط حساس است، گفت: همکاری نزدیک میان قوای سهگانه و نهادهای مدنی موجب شد تا هرمزگان در مدیریت بحرانهای زنجیرهای و شرایط ناشی از «جنگ تحمیلی سوم»، کارنامهای موفق و آرامشبخش برای مردم رقم بزند.