قلعهنویی: امیدوارم شرمنده مردم و شهدا نشویم! | جهان نیوز
سرمربی تیم ملی فوتبال: خدا را شاکر هستم و از تکتک بچهها تشکر میکنم. بچهها زحمت کشیدند و با قلبشان بازی کردند. به زعم من، آنها بیش از توانشان و توانی که داریم، زحمت میکشند. امیدوارم شرمنده مردم، شهدا و خانواده شهدا نشویم.