اسحاق جهانگیری در مورد شهید کمال خرازی گفت: آخرین بار وی را در بیمارستان تجریش دیدم که به علت حملات اخیر بستری شده بود، یکی از بستگانش با من تماس گرفت و گفت آقای خرازی در بیمارستان هستند. بعضیها توصیه کردند که به دلیل شرایط جنگی و مسائل امنیتی، بهتر است نروم اما رفتم زیرا واقعاً علاقه زیادی به وی داشتم. یکی از نکات عجیبی که در آن دیدار مشاهده کردم، روحیه بسیار خوب شهید خرازی بود. وقتی درباره حادثه و جزئیات آن صحبت کردیم، پرسیدم چرا تهران را ترک نکرده و در منزل مانده بود، در حالی که احتمال هدف …