نخست وزیر پاکستان: با پزشکیان توافق کردیم روابط دو کشور را گسترش دهیم
محمد شهباز شریف، در پستی درپلتفرم ایکس نوشت: مذاکرات بسیار صمیمانهای با رئیس جمهور ایران داشتیم که طی آن بر تعهد مشترک خود به صلح منطقهای و اهمیت ادامه گفتوگو و دیپلماسی برای حل همه مسائل معوقه تأکید مجدد کردیم.