تحلیل دادههای توییتر، تلگرام، اینستاگرام و ایتا در تابستان و مهر ۱۴۰۴/ چه تصویری از رئیسجمهور در فضای مجازی شکل گرفت؟
تحلیل کمی و کیفی محتوا در پلتفرمهای توییتر، تلگرام، اینستاگرام و ایتا، با تمرکز موردی بر توییتر فارسی، نشان میدهد که تصویر رئیسجمهور در فضای مجازی تصویری ناپایدار، احساسی و عمدتاً منفی است؛ تصویری که اگرچه در مقاطعی کوتاه بهواسطه حمایتهای نمادین یا مواضع بینالمللی تعدیل شده، اما هیچگاه به یک روایت پایدار و اعتمادساز تبدیل نشده است.