پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت جماران / ۲ ساعت قبل

وزیر خارجه آمریکا: مذاکرات فنی با ایران هفته آینده از سر گرفته می‌شود/ آن‌ها دوباره به سوئیس خواهند رفت/.

 وزیر خارجه آمریکا: مذاکرات فنی با ایران هفته آینده از سر گرفته می‌شود/ آن‌ها دوباره به سوئیس خواهند رفت/.
«مارکو روبیو»، وزیر امور خارجه آمریکا گفت که مذاکرات فنی پیشِ‌رو با ایران در چارچوب گفت‌وگوهای جاری، در سطح کارشناسی و با «گروه‌های کاری در موضوعات مختلف» برگزار خواهد شد.