شنبه / ۲۸ تیر / ۱۴۰۴ - 19 July, 2025
 خبرگزاری جام جم / ۱۴۰۳/۱۱/۲۸

به این فکر کن که من می‌گویم!

به این فکر کن که من می‌گویم!
درحوزه تاکتیک‌های اقناع‌سازی و باورپذیری مخاطبان دررسانه‌ها اغلب باشگردها و تکنیک‌های بسیار زیادی آشنایی داریم‌ اما این روزها رسانه‌های مخالف با نظام جمهوری اسلامی، عمدتا از سه شیوه«برجسته‌سازی،یادآوری وفراموشی»بهره‌ می‌برند.درباره هریک از این تکنیک‌های اقناع‌سازی، به یادآوری نکاتی برای آشنایی بیشتر و بهتر خوانندگان با این شگردها می‌پردازیم.