این روزها یک سؤال جدی، ذهن بسیاری را به خود مشغول کردهاست، اینکه رایگان شدن مترو و اتوبوس در تهران بیش از آنکه به نفع مردم باشد، به سود چه کسانی تمام میشود؟ شهروندان یا مدیرانی که هر چند روز یکبار، پشت تریبون میآیند و از تمدید این تصمیم خبر میدهند؟!