او بیادعا، گمنام و ساده بود. بسیار متواضعانه رفتار میکرد. کسی از موقعیت و مسئولیت او اطلاعی نداشت و گاه که رسانههای ضد انقلاب درباره او صحبت میکردند، بعضی از آشنایان با من تماس میگرفتند و میگفتند درباره عمو چنین چیزهایی شنیدهایم و نگران شدهایم! من هم میگفتم: «نه، مسئله خاصی نیست. رسانههای معاند موضوعی پیدا نمیکنند، میخواهند برای خودشان خوراک تبلیغاتی درست کنند، پس شما نگران نباشید»