دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 سایت خبرفوری / ۱۴۰۵/۰۳/۱۳

وزارت خارجه اذن تشکیل کارگروه تنگه هرمز را از رهبری گرفته بود

 وزارت خارجه اذن تشکیل کارگروه تنگه هرمز را از رهبری گرفته بود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت امور خارجه به حضرت آیت الله «سیدمجتبی خامنه ای» نامه ای زده بود تا ایشان اجازه دهند کارگروهی درست شود تا با هماهنگی دستگاه های دیگر از جمله نیروهای مسلح و ستاد مشترک، رژیم حقوقی تنگه هرمز را تدوین کنند که حضرت آقا هم موافقت کرده بودند.