یکشنبه / ۵ مرداد / ۱۴۰۴ - 27 July, 2025
 سایت خبرآنلاین / ۱۴۰۳/۰۷/۲۳

پاسخگویی و پیگیری ۳۱۲۴۵۰ تماس توسط شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری

پاسخگویی و پیگیری ۳۱۲۴۵۰ تماس توسط شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت : مرکز دیسپاچینگ و فوریت‌های برق این شرکت در بازه زمانی سه ماهه پیک بار، بالغ بر ۳۱۲۴۵۰ تماس تلفنی را پاسخگویی و پیگیری نموده است.