پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت خبرآنلاین / ۱۴۰۵/۰۳/۱۲

فرماندار سمنان: ارتقای نظارت‌های بهداشتی و حفظ سلامت عمومی در اولویت دستگاه‌های اجرایی شهرستان است

 فرماندار سمنان: ارتقای نظارت‌های بهداشتی و حفظ سلامت عمومی در اولویت دستگاه‌های اجرایی شهرستان است
فرماندار سمنان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، آخرین وضعیت بهداشت عمومی، مدیریت پسماندهای عفونی، نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ساماندهی دستفروشان عرضه‌کننده غذای گرم و اقدامات پیشگیرانه دستگاه‌های اجرایی را بررسی کرد.