ابوالحسن داودی، دبیر شورای عالی تهیهکنندگان گفت: «وقتی از پروانه ساخت حرف میزنیم، گفته میشود که قانون است و توسط هیاتوزیران تصویب شده است. هیات وزیران ۴۰ سال پیش این قانون را نوشته اما در حال حاضر به نظر میرسد ما حتی هر ماه و هر هفته نیاز به تغییرات مناسب با جامعه داریم! چرا خودمان را مقید به قانونی کنیم که مربوط به ۴۰ سال گذشته است؟»