حمید قاسمی، شهردار سمنان، با اعلام خبر برتری سازمان متبوعش در استان گفت: «مفتخرم خدمت شهروندان عزیز عرض کنم که در ارزیابی انجامشده توسط دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان و بر اساس شاخصهای ابلاغی، در بین ۲۱ شهرداری استان، شهرداری سمنان موفق به کسب رتبه نخست شد.