کیم رهبر کره شمالی، از برنامه خود برای تجهیز نیروی دریایی این کشور به سلاحهای هستهای و ساخت ناوهای جنگی ۱۰ هزار تنی، رونمایی کرد. خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) روز چهارشنبه گزارش داد که کیم جونگ اون در مراسم الحاق ناو «چو هیون» ـ یکی از دو ناو جنگی کلاس ۵ هزار تنی که سال گذشته به آب انداخته شد ـ در بندر نامپو، گفت: «برنامه تجهیز نیروی دریایی به سلاحهای هستهای، بدون انحراف در مسیر برنامهریزیشده خود پیش میرود.» منبع: خبرگزاری دانشجو