وزیر نفت ایران در سفر به کشور هند از آمادگی ایران برای توسعه روابط با هند در همه زمینه ها به ویژه بخش انرژی خبر داد. محسن پاکنژاد که برای حضور در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس روز چهارشنبه، سوم تیر تهران را به مقصد هند ترک کرد و در نخستین روز سفرش با وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند درباره توسعه همکاریهای دوجانبه در حوزه انرژی گفتوگو کردند.