زمین دوباره لرزید، این بار در ونزوئلا. اگرچه محل وقوع این زمینلرزه هزاران کیلومتر با ایران فاصله دارد، اما هر بار که خبری از زلزلهای بزرگ در جهان منتشر میشود، یک سؤال قدیمی دوباره در ذهن میلیونها شهروند تهرانی شکل میگیرد، اگر چنین زلزلهای در تهران رخ دهد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟