ببینید| توضیحات بقایی درباره خروج خبرنگاران از سالن اجلاس چهار جانبه - مردم سالاری آنلاین
اسماعیل بقایی درباره علت خروج خبرنگاران از سالن اجلاس چهار جانبه، توضیح داد: ما برای کار رسانهای و تبلیغاتی به سوئیس نرفته بودیم. این نشست در راستای مطالبه گری و پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل در یادداشت تفاهم ۲۸ خرداد بود.