شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۴ ساعت قبل

۱۴ اکیپ قرنطینه‌ای مقابله با تب برفکی در محورهای مازندران مستقر شدند

 ۱۴ اکیپ قرنطینه‌ای مقابله با تب برفکی در محورهای مازندران مستقر شدند
ساری- مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه در برابر تب برفکی گفت: ۱۴ اکیپ قرنطینه‌ای با استقرار در محورهای مواصلاتی استان، بر جابه‌جایی دام نظارت دارند.