سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۴/۰۹/۱۹

بهبود مصرف انرژی در خراسان جنوبی؛ ضرورت رعایت الگوی مصرف

 بهبود مصرف انرژی در خراسان جنوبی؛ ضرورت رعایت الگوی مصرف
بیرجند- معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از بهبود چشمگیر وضعیت مصرف انرژی استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: رعایت الگوی مصرف محور اصلی مدیریت پایدار انرژی در استان است.