سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۵/۰۲/۳۰

فرماندار شفت: عقب‌ماندگی‌ های ناشی از بلاتکلیفی سد لاسک باید جبران شود

 فرماندار شفت: عقب‌ماندگی‌ های ناشی از بلاتکلیفی سد لاسک باید جبران شود
شفت- فرماندار شفت با اشاره به بلاتکلیفی سد لاسک در طول سه دهه اخیر و تأثیر منفی آن بر زندگی روزمره مردم گفت: عقب‌ماندگی‌ های ناشی از بلاتکلیفی سد لاسک باید جبران شود.