سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۲ ساعت قبل

امانت‌داری در راه‌آهن بندرعباس؛ طلای ۲۶۰ میلیون تومانی به صاحبش بازگشت

 امانت‌داری در راه‌آهن بندرعباس؛ طلای ۲۶۰ میلیون تومانی به صاحبش بازگشت
بندرعباس- مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت:یک قطعه طلا به ارزش ۲۶۰ میلیون تومان که توسط مأمور خدمات ایستگاهی راه‌آهن بندرعباس پیدا شده بود، پس از شناسایی مالک به صاحب آن تحویل داده شد.