سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۳ ساعت قبل

رفع تنش آبی ۳۷ هزار نفر در میناب با افتتاح طرح آبرسانی «تیاب»

 رفع تنش آبی ۳۷ هزار نفر در میناب با افتتاح طرح آبرسانی «تیاب»
میناب- مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان از پایان عملیات اجرایی خط انتقال آب مجتمع روستایی «تیاب» در میناب خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح، آب آشامیدنی ۳۷ هزار نفر پایدار شد.